Sider

11. desember 2009

Bilder og videoer fra Midimum :)

Heihei!
Nå legger jeg ut noen bilder og videoer fra midimum-forestillinga vi har hatt denne uka.
Enjoy! Haha. Jeg synes den gikk kjempebra, jeg. Og alle (vel, nesten alle..), fikk gjøre det vi likte best. Stykket het "The Lost Music" og handlet vel egentlig om kampen for å få musikken tilbake igjen. Det var main-plottet. Og selvfølgelig litt kjærleik, svikeri og happy ending.

 

Ser du meg? :O Helt til høyre. I bandet. Spiller keyboard. Haha.

Beat it. Dritkul dans!

Hovedrollene. "Sam" og "Chris."

Sånn hvit dress måtte jeg ha på da jeg danset. Jeg var.. soldat. Systemet, systemet!

Kul dans på søppeldynga! :)

Jeg har ingen bilder av oss, jeg. Disse over fant jeg >her<, og de er tatt av en venninne av meg.
Og der var det ingen bilder av oss.. Hm, hm. Neida ;)

Og noen videoer..

Margrethe var skikkelig flink da hun sa dette! Bra jobba :D

Haha. Så bra :D


Elsket disse videoene!


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails