Sider

23. desember 2009

Ikke stol på meg

Ikke stol på meg når det kommer til å ha noe å blogge om i dag. Hva skal man blogge om når man ikke har noe interresant tema? Ikke har inspirasjon?

Da blogger jeg noe fra en tid da jeg faktisk hadde inspirasjon. Et dikt. Enda et. Skummeelt..


Ikke stol på meg
Du er min sol
Jeg er din skygge

Du lyser i
Mine mørkeste daler
Du skinner på meg
Jeg fortjener det ikke

Du er mitt håp
Jeg dytter det unna
Du gjør meg trygg
Men ingen vet hva jeg kan gjøre
Du er mine oppnåelige drømmer
Som jeg aldri klarer å oppnå
Du er mitt liv, min verden, min alt
Jeg er din undergang
Ikke stol på meg.
Du klarer deg.

Kommenter, kommenter.. Men nå er pc'n min snart ute for strøm. Og jeg må gå på badet, før jeg skal dusje og bare daffe. Og hey! Det er faktisk lille julaften i dag. Wææ. Rart.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails