Sider

21. desember 2009

Endelig jul! :D

Hallo!
Nå er det jul, folkens. I alle fall på denne siden av skjermen. Jul, jul, jul. Fri <3

Det blir godt. De siste ukene har kroppen min vært helt klar for fri. Sove lenge, lese, se film, bake, spise snop, sove mer.. Det er jeg helt klar for.

Jeg må forresten finne meg ei ny bok å lese denne jula. Kanskje jeg skal starte på Wuthering Heights? Den har jeg hørt er så bra, og en bok man pleier å lese i jula. Vel, jeg får se.



Haha. Litt søtt, da.

Akkurat nå skal jeg vel bare slenge meg ned i sofaen, se en film og spise resten av potetgullet mitt. Hørest det bra ut, eller? Jepp!

Noe mer å skrive om nå? Nei, sorry. Men jeg kommer tilbake i kveld med enda et innlegg.

1 kommentar:

Margrethe sa...

Endelig har du å ferie : D <3

Det er så koslig å bare sløve og bake dagen lang :D

Kanskje vi skal feire nyttårsaften med dere! :D<3 jippi ^^

Related Posts with Thumbnails