Sider

30. desember 2009

.. And a happy new year!

Jeg må bare si det nå. Det er 24 timer og 20 minutt til 2009 er over.

Det blir trist, det. Hvor rart blir det ikke å må skrive -10 i stedet for -09? Det virker bare ikke rett. Tenk deg, da; 2010. Det ser bare rart ut.

Jaja =) Det blir godt med et nytt år. Nytt år- nye muligheter -right? Og jeg må vel lage noen nyttårsforsetter også.. Trene mer, treffe folk mer, spise mer sunt, rydde rommet oftere, ikke "være redd for å hjelpe til," reise, få bra karakterer, videregående... Det er så mye- hva? Hvordan skal jeg få til alt? Jaja. Nyttårsforsetter kan 'breakes.'

Som sagt; det blir jo godt med et nytt år. Bare så kjipt at vi ikke får sende opp raketter. Men stjerneskudd har vi, da <3

Og siden jeg ikke er mye hjemme i morgen -skal møte folk; kos ^^- så sier jeg til deg nå;
Godt nytt år!
- Du fortjener det.
"because you're worth it."

1 kommentar:

anne sa...

godt nyttår!

sv; dette må jeg høre mer om. tell me!

Related Posts with Thumbnails