Sider

9. desember 2009

Når foreldre dør

Sos-fadder.no:

Når foreldrene dør
I mange afrikanske land har aids utryddet nesten en hel generasjon foreldre, og barna blir etterlatt til seg selv uten en fremtid. SOS-barnebyer jobber for å gi dem utdannelse og et trygt hjem, med faste omsorgspersoner og en familie.
Du kan gi barna en fremtid - bli SOS-fadder i dag!


Dette er fra plan, da. Vi har et fadderbarn gjennom Plan :)

SOS-barnebyer gir foreldreløse barn en ny familie og et trygt hjem

Vi har 500 SOS-barnebyer og 1900 pågående prosjekter i 135 land

90% av bidraget ditt går direkte til fadderbarnet – kun 10% går til administrasjon

Som SOS-fadder mottar du regelmessig bilder og informasjon om fadderbarnet ditt og barnebyen

Er dette virkelig sant? Alt det positive?
Det eneste som kanskje kan være "sikkert" her tenker jeg er det med 90% og 10%. Resten er skrevet veldig vagt.

Men disse prosentene.. Jeg tror ikke på dem. Jeg tror med enn 10% går til andre ting enn fadderbarnet.

Men jeg hååper virkelig de barna vi sender så mange penger til, faktisk får hjelp. Det håper jeg.


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails