Sider

15. desember 2009

Æ e en nissemann!

Æ en nissemann
Æ kjæm i fra Nisseland
Og på loftet har æ laga
mange fine julegava
som du te jul ska få
Hei-og-hopp-
og hei-og hå!
Tra-la-la-la-la-la-lei
Heig-og-hopp og
hå!



Herr nissemann følte for å si "ho-ho-ho-hei!"

Gjett hvor jeg har vært i dag da? Og hvilken sang jeg har fått på hjernen? Yeey :D
Jeg har vært og sett "Julestemning" på teater. Og ååh, det er så koselig. Jeg har lyst til å dra på teater oftere, jeg.


See! Elsk <3

Jeg har så definitivt lyst til å dra på teater flere ganger. Men så er det liksom det med tida, da. Den rekker aldri til. Og pengene.

Men det eer så koselig. Det henger en så god stemning i salen. Og det virker mer "ekte" med teater enn med kino. Handlingen utspiller seg liksom rett framfor deg. Litt gammeldags, kanskje. Men teater har sin sjarm. Og det er så koseliig! Jeg måtte bare si det igjen.

Forestillinga jeg så på i dag er jo en barneforestilling. Men likevel- det er så søtt. Jeg koste meg mye jeg også :) Og så er det så artig å høre alle barna rope ut i salen "han er rett bak deg. Nissen er der! Tooo nisser! Hahahaha!"


Fint julegavepakke-innpakning.

Det er dessuten også veldig koselig å gjøre noe med familien igjen. Etter en laang dag med mattetentamen -som gikk sånn passe. Og så snakker vi ikke mer om det. - , tok jeg og søstera mi bussen til byen. Der vandret vi litt rundt i snøen -det har kommet snøø! ")-, før hele familien spiste på en kinarestaurant. Litt stress, men ellers bra takk. Jeg elsker kinamat.

Så dette ble en elsk <3 ettermiddag.


1 kommentar:

Yngvild sa...

I couldn't help noticing... Bor du i Trondheim? :D

Related Posts with Thumbnails