Sider

1. desember 2009

Ah.. 1 down, 3 to go.

Japp, japp. Du leste ferdig; jeg er ferdig med norsktentamen. Klokkaa ti over ett eller noe. Og det er så deilig! :) Nå har jeg bare nynorsk i denne uka, så er det midimum (masse øvinger til forestillinger + forestilling), og så uka etter der igjen er det matte og engelsk. Så det blir bra =) Tentamener er egentlig ganske koselig hvis det går bra.

Og jeg tror det gikk bra med norsken i år. Det var i alle fall bedre oppgaver enn i fjor. "Å velge." Det fins jo utrolig mye å skrive utav det! Jeg skrev om en gammel dame som tenker tilbake i tid. Artig, sant. Den er litt trist da.

Jaja. Nå er jeg bare glad for at jeg er ferdig :D Og skal gå og se på en film.

Snakkast! (må øve til nynorsken, vett')

Edit: Anne. Du minnet meg på hva uttrykket var. Så nå er tittelen "1 down, 3 to go." Takk.

2 kommentarer:

ANNE sa...

Her er det 3 down, one to go! :-D Ferdig med engelsken i dag, så da er det bare matte på fredag igjen! :-D

i r l i n sa...

såå deilig å være ferdig dah! :D nå får vi krysse fingrene for en bra karakter :D:D


sv; søte snille og nydeige deg! :D tuusen takk for kommentaren din på julekalenderen min! du er så snill og jeg takker deg så utrolig mye for at du inspirerer og motiverer for bloggingen min! takk! håper du får en kjempefin dag! ta vare på deg selv verdifulle snøengel! :D

Related Posts with Thumbnails