Sider

5. desember 2009

Daff, daff, daffedag

I dag skal jeg bare ha enda en daffedag :) Jeg har allerede sett en film, og skal vel se noen flere. -.^ Det er så godt med daffedager, haha.

Det er godt å tenke på at vi ikke har lekser eller prøver helee neste uke, pga. Midimum. Vi skal øve og øve og øve til en forestilling alle 10ende klassinger har hvert år. Forestillinga heter "The Lost Music," og handler om at vi kjemper for å få musikken tilbake etter tredje verdenskrig der musikk ble forbudt.. Vanskelig å forklare, men det er i alle fall plottet.

Jeg skal danse til Knights of Cydonia, og spille keyboard til sangen "Everything I do" av Bryan Adams. Jeg gruer meg litt, men gleder meg også. Det blir jo artig da:) Men jeg kommer til å skjelve som en gal og bomme på tangentene på keyboardet x] Jeg blir veldig fort nervøs.. Men jaja. Det går sikkert bra.

Vi skal ha 4 forestillinger :O Uææ..

Nå venter rommet spent på ryddings. Får se om jeg gidder.

3 kommentarer:

i R L I N sa...

4 forestillinger? men så gøøy daa!! :D:D hehe digg med daffe dag, er det helga er til for; daffing ;D


sv; mange takk for din kommentar på bloggen min !:D Så kos ^^ Håper du får en KJEMPEFLOTT Lørdag og at du koser deg masse! :D Take care so long vakkre stine!:D

ANNA - DU kan vinne gave! sa...

Daffedager er gode å ha iblant! :-D

DU kan vinne en gave fra meg på bloggen min! Trenger ikke svare på noen spm, bare gi meg linken til bloggen din, ditt navn og en grunn til å vinne, så er du med i trekningen av en gave verdi 100,-!

- ANNAfi

GOD JUL! <3

ANNA - DU kan vinne gave! sa...

Du vil nå bli vurdert! :-D

sv: Tuuusen takk, søte Stine, jeg syns du har utrolig flott blogg du også! <3

Related Posts with Thumbnails