Sider

9. desember 2009

Omg! Så bra :D

"Omg"--> Fikk bare lyst til å skrive det ^^

Nå har vi nettopp (noen timer siden, men..), hatt en forestilling. For foreldre. Og jeg synes den gikk supert, jeg :D

Alle var skikkelig flinke, og vi klarte oss gjennom forestillinga uten mange feil. Jeg er stolt jeg :) Haha.

Og.. Jeg får så adrenalin-rush av sånne forestillinger, jeg. Jeg blir helt "oppi der," er glad og helt med. Og skikkelig sliten. Men det er så gøy! Forestillinger er artig <3 Så god stemning i salen..

I hjernen min virrer alle de sangene folk sang så fint; the show must go on, 21 guns, og en skikkelig fin sang jeg ikke husker navnet på ;( Og selvfølgelig mangee andre sanger; men hvis jeg hadde ramset opp alle, hadde det blitt en lang liste.


The show must go on er så fin ^^ Queens var virkelig genial.

I morgen er det to nye forestillinger. Artig! Og vi begynner på skolen 10:15. Yeey =)

oKEi (ops, caps lock), okey. Nå bør jeg komme meg i dusjen og vaske ut alt dette klisset som er i håret mitt.. Haha. Vi må ha håret i sleik; deilig, hva?







Spørsmål: Har dere noen slike forestillinger?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails