Sider

25. desember 2009

Spiiderman

Har akkurat sett Spiderman 2. Og.. ja, jeg synes den serien er genial, jeg =D Haha. Så Spiderman (1) i går kveld, og skal snart se 3'a. Skikkelig Spiderman-maraton, her!

Det som er så genialt med de.. Inneholder action, helter, sjalusi, mysterier, kjærlighet, slåssing.. Suksess-oppskrift.

Og helten er liksom en helt vanlig teenage-gutt. Okey- ikke helt vanlig. Han blir mobbet på skolen. Pga. at han bruker briller, er flink på skolen, oppfører seg.. som seg selv. Og så blir han denne "superhelten." Og da får han enda flere vanskeligheter. Men han bruker evnene sine for å hjelpe menneskeheten.




Genialt, altså =P

JEG er egentlig ikke den typen person som ser på slike filmer. Men i disse var det liksom ikke bare blod og gørr og sverd som kutter en mann i to. Barnevennlig, rett og slett. Kanskje derfor det er så mange barn som liker Spiderman.

Egentlig så liker jeg de fleste typer filmer.

Jaajaa.. Ha en fortsatt fin 1. juledag =D






Spørsmål: (lenge siden sist, nå..) Har du sett Spiderman før? What do ya think? Bra/ dårlig?

1 kommentar:

Yngvild sa...

Har faktisk ikke sett den før, men jeg holder meg til det jeg kjenner; Batman <3

Related Posts with Thumbnails