Sider

13. desember 2009

Happy birthday to.. me?

Jopp. Nå er jeg 15, dere. Hvis man tenker at det er 13. desember nå, da. Jeg ble jo født rundt 17:15 13.12.94. Men jaja. Jeg er 15 :) Sånn er det bare.

Er egentlig ikke helt forberedt. Men koselig er det.

Jeg vet, jeg vet. Jeg har bursdag seint på året. Men jeg liker det, jeg ^^ Nå er alle skikkelig sånn "Åh, hahaha! Jeg kan ta lappen før deg. Jeg kan se 18-års-aldersgrense-filmer før deg. Jeg er eldre enn deg," sånn generelt. Meen.. Jaja =P

Tenk, da; når jeg kan gå på en buss, og si "en barnebillett til byen," og de må betale dobbelt så mye som meg. Da blir de nok ikke så glade, da. Haha. Ta den!

Jeg er født når jeg er født. Sånn er det bare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! =D

Yngvild sa...

Gratulerer med dagen til Stine :D

Related Posts with Thumbnails