Sider

28. desember 2009

Skøyting på gang!

Heihei!
Sorry for lite blogging. Jeg har bare ingen anelse hva jeg kan blogge om, hvis du skjønner xD  Tips? Ønsker? Bring it on..

Jeg har nettopp kommet hjem fra å gått på skøyter. Vi var først på Jonsvannet for å se om det gikk an å gå på skøyter der, men der var det bare maasse bløt snø. Så derfor dro vi til "Leangen kunstisbane." Der gikk vi noen runder rundt, før vi dro hjem igjen.

Det var veldig koselig! Det er så lenge siden jeg har gått på skøyter nå. Et helt år ca! Wææ! Og det vises på hvor.. eh... flink jeg er til å gå på skøyter. Og det vil si; ikke flink i det heile tatt.

Skøytene er veldig gode, de. Danseskøyter. Men de presser sånn på leggene. Jeg får helt vondt, jeg. Derfor er det ikke så godt å gå på skøyter. Men jaja.. artig likevel. Selv om jeg ikke føler meg så trygg. Haha.

Jaja. Veel.. Jeg skal gå og ta ut av oppvaskmaskina nå. Og drikke kakao. Og på "julebord." Koselig =)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails