Sider

2. desember 2009

Svineinfluensasprøyta?

Langt ord.. Men; jo! Den tok jeg i dag. Og jeg er stolt :)

Jeg var skikkkelig stressa før jeg skulle ta den. Jeg satt bare der og tromma med fingrene på bordet. Og så hørte jeg "Nå er det klart for en ny sprøytegruppe." ALARM! Uææ..

Vi gikk ned. Vi fikk vaksinelappene. Og jeg satte musikk i ørene. Rolig, beroligende musikk. Så var det min tur.

De vaska litt først, og stakk. Og det gjorde faktisk ikke så vondt! Egentlig ikke så mye i det hele tatt. Selvfølgelig kjente jeg det litt, men jeg har følt verre smerter før, for å si det sånn. Så! Det er ikke mye å grue seg til.

Selvom jeg fikk litt vondt i arma etterpå. Og har litt nå. Så går det nok bra :)

På den andre siden; mange er imot denne sprøyta. Og etter å ha lest dette >her<, som er en side for en folkeaksjon mot H1N1-vaksinen, blir jeg litt.. redd, kan man si. Men jeg tror da det skal gå bra :) Folk har alltid noe å si mot alt.

Jajaja.. Jeg stikker jeg nå. (Tok du den? Stikker.)







Forresten; jeg skal klippe meg i dag! Yeey ^^ 1 time eller to i frisørstolen.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails