Sider

2. desember 2009

Involve yourself!

Jeg surfet litt på nettet nå nettopp, og kom inn på siden >her<.
Det stod "Send et bilde av deg ut i verdensrommet."
Det virket spennende. Så jeg leste videre.

Involve Yourself er en spennende kampanje hvor de skal sende opp en gull disk ut i verdensrommet som skal inneholde bilder, video og tekst fra mennesker over hele verden.
(Tatt fra siden)

Hvis du trykker på siden >her<, kan du laste opp fjeset ditt. Det skal sendes ut i verdensrommet.
Du kan lese mer om kampanjen på den siden også :)


På involveyourself.com, står det:
Involve Yourself will send a satellite into space, containing a golden disc, filled with true statements describing our world. Help us fill this disc with your videos, your texts and your pictures. Make a statement about the state of humanity, what our world looks like, and how we should make a change. All you have to do is Involve Yourself!



Her sender du deg selv opp..

Altså; Det blir sendt en "gulldisk" opp i verdensrommet. Den gulldisken er fylt med ord som beskriver verden vår. Sanne ord. Ikke bare "ååh, verden vår er så perfekt."
Jeg synes dette er bra hvis man har lyst til å involvere seg, som det blir sagt. Å vise at man bryr seg. På et større perspektiv. Hvem vet? Kanskje noen finner den gulldisken en gang? Haha. Vi får se.

Og uansett virker det kult å ha ansiktet sitt oppi verdensrommet, sant? Hvem vil ikke være romfarer?

Baibai!
*Peeff... * Der dro bildet av meg opp til verdensrommet.
Altså; dette bildet;


Som jeg sa; baibai!
Byebye, kanskje.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails