Sider

23. desember 2009

Kvelden før kvelden

Nei, jeg snakker ikke om tv-programmet,- men derimot om; det er lille julaften i dag! :)

I dag har jeg slappet av mye, ryddet litt på rommet, spist og andre vanlige ting.. Men jeg har også dratt til postkontoret og hentet noen gaver, gått laang tur ^^ -koselig- og guess what? pynta! Nå er hele huset jul-jul-jul <3 Og det er så koselig. Vi har også pyntet treet, og tent det for første gang. Og det ble så fint. Jul er kos.

Her er noen pictures:


Se så fin julekrybba ble! ^^ Jesusbarnet er der ikke før i morgen.

Juletre <3 De skal vi gå rundt.

Graut. Jeg fikk ikke mandelen.

Juulestjerne kom til meg.. sa en gang en liten pike.


Fin blomsteroppsats.

Pepperkakemannen min vokter nøttene.

Lys.. Søtt.

Stjerne.

Da håper jeg du får en strålende lille julaften, og en god natts søvn før den store dagen!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails