Sider

4. desember 2009

Det snør, det snør, tiddelibom



Ikke akkurat "det snør, det snør-" sangen.. Men den er også Ole Brumm-sang! Ntaa.. Så søt ^^ Haha.

Jaja. Som noen kanskje ser, har jeg lagt til en "snø-effekt" på bloggen min. Så nå snør det her inne også. Det er jo tross alt desember nå, med sjokoladekalender, advent, og masse tykke klær. Og fyr i peisen. Og julegaveshopping. Og tentamen.. Men det snakker vi ikke om.

Og! Så skal det vel snø. Skal det ikke? Hmpf. Men det gjør det ikke. Det er bare is på bakken, som gjør det vanskelig å gå. Vi er jo i fare for å falle og knekke armer og bein! Nei-og-nei.. Og når det først kommer snø, ja, da, kommer regnet rett etterpå og skyller den vekk. Og regnet blir til enda mer is. Som legger seg oppå grusen. Sånn at det ser ut som om det er grus på bakken- men det er det jo ikke.

Hmpf. Igjen. Jeg liker ikke vinteren. Det er så mørkt! Men jeg liker jo vinteren også :) Jeg klarer ikke bestemme meg. Det er litt bob-bob-bob-ikke sant? :P


Ikke den norske, meen.. Det er jul! Og bob-bob-bob-benny hører til det.
Husker du ikke da vi var små og begynte å si det? De geniale folka lagde et uttrykk som har blitt brukt siden..

Og siden det er jul, kan jeg også si at jeg er med i en konkurranse; jule-konkurranse :)



1 kommentar:

ANNA - Lenge leve usakligheten sa...

Her kommer Ole Brumm. En liten bjørn i skogen, trallalalala BOM. Jeg heter Ole Brumm :D

Related Posts with Thumbnails