Sider

30. november 2009

Norsk-tentamen i morgen!

Først må jeg bare si; jeg forsov meg idag! Igjen. Til klokka ti på NI! Uææ! Man skulle trodd at det kom en alarm-alarm i hodet mitt, og panikk-panikk, men jeg var liksom litt mer "jajaa..." Og så skjønte jeg at jeg var litt sent ute.. Haha. Men heldigvis startet vi halv ti i dag.

Ja. Som du kanskje skjønte fra overskrifta; Vi har norsktentamen i morgen. Og vi skal skrive en skjønnlitterær tekst. På PC! Blir ikke det bare såå bra? :)

Men; jeg mener det. Norsktentamen er faktisk ikke så ille når jeg kan skrive en novelle på min egen PC. Ja, du leste riktig. På min egen PC. Vi får lov til å ha med egen! :) -Skolen har ikke nok.. -.- Og hvordan skal det gå med laderen min? Den er litt.. syk.

See:


Dakaar..  Men, men; det går nok bra.

Nå skal jeg lese de 16 tekstene vi skal ha lest til i morgen. Om å TA VALG. Det er jo et bra tema :)

Au revoir! eller noe..








Når har du tentamener?

1 kommentar:

Anonym sa...

Yep! den gikk ganske greit ja :3

Related Posts with Thumbnails