Sider

1. januar 2010

New years evee

God 2010, 1. januar, dag, kveld, bok!
Øøh.. xD

Joda, altså. Nyttårs-aftenen i går var utrolig kos! Vi endte faktisk opp med å ha dårlig tid, løpende opp en braatt bakke fem på 12 for å rekke å se fyrverkeriene i Trondheim.. (Bilder lenger ned.)

Men! Dette er jo egentlig helt på slutten av feiringen- vi gjorde jo mye først.

Jeg og familien dro på besøk til en "venne-familie," og feiret nyttårsaften i år. Nei, i fjor blir det vel. Først (rundt 3-tida) dro vi opp til et vann, og gikk på skøyter. Ehe. Det er jo ikke akkurat jeg så veldig flink til, men det gikk da bra. På en måte.

Deretter dro vi hjem til folket -noen av oss gikk oss vill på veien tilbake. hehe.-, og spilte Wii og spiste og koste oss. Og, og, og! Det var skikkelig.. kos =)

Vi dro også og besøkte en helt fremmed familie -for meg i alle fall- og der var vi en time eller noe. Og de hadde så utrolig mange søte hunder :) Jeg ble jo helt oversvømt, jo. Men koselig!

Og det var da vi fikk det travelt. Oj! Klokka var fem over halv tolv. Og vi skulle rekke en tur innom dem, fyre opp fyrverkeri, OG komme oss opp på "Haugen-" utsiktsplass elns.

Det var skikkelig slitsomt. Men vi rakk det, da. Og jeg fikk tatt noen "skikkelig fine" bilder av fyrverkeri. Og det går jo ikke.. Her er de;






Haha. Pene, hva?

Vi akte ned fra den høyden. Au!, sier jeg bare.

Og resten av kvelden/ natta gikk med på å være til den "fremmede" familien, før vi hoppet i loppekassa. Haha. Så artig uttrykk.

En veldig fin nyttårsaften! Menee.. Jeg glemte nyttårsforsettene mine. Jeg tenkte ikke på å lage dem heller. Jaja! Bedre sent enn aldri- ikke sant?

Og sorry. Dette ble et veldig "ramse-opp-innlegg."

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails