Sider

20. januar 2010

Den virkelige Bella's lullaby? River flows in you! ^^






Heihei!
Dette er da noen bilder. Som jeg tok for en stund siden, men bestemte meg for å vise fram nå.
Lyktestolper er kule, de! ^^ Og snø på trærne er alltid fint.

Det begynner å bli litt varmere i lufta nå, da. Og det er ikke mørkt hele dagen lenger. Det er da et pluss! Da kan denne evigvarende trøttheten snart forsvinne..

Jeg har en video jeg vil vise dere! Eller rettere sagt; en sang: Watch!



So. Watcha think? Dette er virkelig en av de fineste sangene jeg har hørt. Så fin melodi, og bruk av toner. Den vil jeg virkelig lære meg. Selv om den virker utroolig vanskelig.

Det har gått rykter om at det er denne sangen som egentlig skulle være Bella's lullaby i Twilight. Og man kan se på fingrene til Robert Pattinson i filmen, at det passer bedre til denne sangen også :P Noen steder i alle fall. Ryktet sier også at de skiftet låt fordi sangen hadde 'lekket ut' til publikum lenge før filmen ble vist. Hvorfor kunne de ikke bare beholdt den? Den passer jo perfekt! ^^

Men anyhows.. Middagen roper!

Og forresten; Ikke mange som vil ha blogganmeldelse, hæ?
Too bad. Kanskje jeg likevel vurderer noen. Får se.

Svar på innlegget under hvis du vil.
Eller på dette.
Doesn't matter.

Byee!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails