Sider

11. januar 2010

Er EOS egentlig så bra som de sier?

Det er det mange forskjellige meninger om. Så derfor bestemte jeg meg for at jeg rett og slett skulle teste ut selv. Så for noen uker siden, kjøpte jeg meg en rød eos på Cubus for 79 kr.

The evolution of Smooth er et navn de har satt på seg selv. Og det gir ganske høye forventninger til den lille runde tingen, hva? Og lever den opp til forventningene?

Hmm.. Jeg har brukt den noen uker nå, og jeg kjenner jo forskjellen. Den holder leppene myke, fuktige. Og ikke så tørre som mine pleier å være. Sprukne.. Så det må jo være noe i den som skal leve om til "smoothnessen" de garanterer.



Et stort pluss til denne leppepomaden, er at den er organisk. 95% i alle fall. "Coveret" er sikkert ikke organisk ;) Og en annen stor pluss: Ikke testet på dyr! Det er da en ting det bare lyser respekt av.

Og det fins jo flere plusser også.. Se den søte innpakninga, da! Så liten og søt. Artig. Den gir en bare lyst til å kjøpe. Og så koster den ikke såå mye heller. I tillegg lukter de utrolig godt, og kjennes godt på leppene. Ikke for klissete, ikke for tørt..


Litt vel glad i overredgigering, hø, Stine?

Som du kanskje ser, har jeg den røde. Er den ikke søt? Haha. Tror det er mange som kjøper denne leppepomaden fordi de faller for utseende, og ikke så mye hva som er inni. Uuh. Dypt.
Dette er de "smakene" man kan velge mellom;

Lysegrønn: honeysuckle honeydew
Rød: summer fruit
Blå-grønn: sweet mint

Jeg fikk litt lyst til å prøve alle tre. Kanskje det blir det en gang..?

Det er mange som er uenig, faktisk, om denne er god. Litt rar "debatt" kanskje, men yeye.. Dette er i alle fall min mening;
Jeg har brukt bedre leppepomader, det kan jeg si. Men det fins utrolig mye verre en denne også.. Og den er faktisk god. Så EOS er absolutt verdt å prøve!

Da sier jeg godnatt og farvel, og setter over til hoverkvarteret.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails