Sider

4. januar 2010

Skole igjen nå, da..

Huff, er det kanskje noen som tenker. Andre; Yeey! Andre igjen; Buhuuu! Og andre; Jaja. Oog; Jippiii!!! =D

Jadda. Ordet "Skole" vekker forskjellige assosiasjoner -Sorry; vi har hatt norsk i dag.- i folk. Mange som rett og slett ikke liker det; alt er så fælt og bla bla bla.. Og noen som gleder seg. Forskjellig det. Men vi kommer oss ikke utav det.




Egentlig synes jeg vi har et luksusproblem. Tenk hvor mange som ville ha kappet av den venstre armen sin -ehm. et uttrykk- for å få gå på skolen noen år, da. Og vi får alle skoleårene.. gratis! Og vi klager. Og klager. Og vi har det så bra at vi vil ha det så supert bra. Så derfor klager vi. Og sender varme tanker til barna i Afrika. -Og Asia, Amerika, Europa, Oseania..- Men hva hjelper vel det?

Hm. Det irriterer meg litt. At vi ikke setter pris på det vi har. Det vi får.

Men! Det jeg egentlig skulle skrive om, var et det i dag var den "offisielle skolestart-dagen." Vi har begynt på skolen igjen etter en laang -kort! :/- ferie, og nå er motivasjonen helt på topp! -Elleer?- Vi har i alle fall et helt nytt år å satse på.
2010! folkens. På tide å.. komme igang! Øøøh..



See! Blomst som vokser i snøen. Utrolig! =O
Alt kan skje, right?

Dette halvåret, semesteret, er et av de viktigste i hele skolegangen min. Vår; vi i 10ende. Det er nå det gjelder! Før kan vi ha sagt; "nei, nei, samma det. Det gjelds ikke før til neste år," hvis vi får dårlige karakterer. Men nå? Nå er det bare noen måneder til eksamen og vitnemål. Men det skal gå bra- sant?

Det er mye som skjer nå framover. Så jeg får bare legge meg tidlig, gjøre så godt jeg kan og.. jah. ikke prøve å stresse så mye.

Men nå skal jeg bake brød. hehe.. Og litt mer. Så! Hadebra!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails