Sider

15. januar 2010

Jeg er med på blogg vs blogg!

Yeey! =D
Dette er den første gangen jeg har blitt trukket til noe sånnt. Så artig ")

Så hvis du synes bloggen min fortjener å vinne "Blogg vs blogg"-konkurransen på >denne< siden, send inn en kommentar der med navnet mitt. Det hadde vært superkult! :) Og da hade jeg blitt så glad.

Hun som har den bloggen der, Hanne, er forresten en venninne av meg også. Og bloggen hennes er kjempekul. Så stikk innom!  http://hannere.blogg.no/.

Det var alt for nå.


Meget overredigert. Haha.

Men forresten; Samfunnsfagframføringa gikk faktisk bra. Selv om jeg skalv som fy.

Stem på meg!

2 kommentarer:

hanne sa...

sv : vinneren i blogg vs blogg er trukket , stikk innom www.hannere.blogg.no og sjekke om det ble deg som vant : )

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Related Posts with Thumbnails