Sider

27. januar 2010

Regnedag

Æsj. Da jeg våknet i dag, bare pøste det ned utenfor. Absolutt ikke noe bra å våkne til! Veien nedover til skolen var glatt og våt, og gangfeltet var ikke ordentlig strødd. Hva skjer med verden?! Og for ca 20 min siden, begynte det å snø. Og så sluttet det igjen. Sært sier jeg bare. Sært.

Og på skolen i dag, møtte jeg på en hard hverdag. Haah. I alle fall; vi har en time mer matte i uka enn før. Så nå har vi matte mandag, tirsdag og onsdag. Ikke at det kommer til å hjelpe så særlig mye, akkurat..




I tillegg til dette, verker lårene mine helt sinnsykt. Etter styrketreninga i gymmen og dansen i går. Ikke bra, ikke bra. Men det går over!

Nå må jeg gjøre noe lekser.. Hm; lyrikkmappe, samfunnsfag osv, osv. Innen; oj!; én time. For da skal jeg løpe ned til busstoppet igjen, og ta bussen til byen. For det er åpen dag på Katta - en videregående skole-  og dit skal jeg. Såh. Jeg har det litt travelt. Jeg skal jo få i meg noe å spise også.

Såå.. Byes! Ha en fin, pft!, onsdag.

Og sorry. Dette ble et sippeinnlegg. Ikke meninga. Men det er bedre å få det ut enn å holde det inni seg- sant?

1 kommentar:

Hanne - meld deg på månedens blogg ? sa...

Stine : hvis du vil ha flere lesere innom bloggen din , kanskje du burde begynne med å ha litt konkurranser ? f. eks blogg vs blogg eller til deg blir det blogspot vs blogspot , men du skjønner hva jeg mener ? Bare ett lite tips : )
Men liker måten du skriver på , fast leser jeg : ) Stå på videre!

Related Posts with Thumbnails