Sider

21. januar 2010

Inspirerende bilder fra WeHeartIt

Nettopp vært innpå http://www.weheartit.com/, og der fant jeg noen kule, inspirerende bilder. Disse ville jeg bare vise dere før jeg stikker og ser på TV. Hehe. Det blir kanskje en bloggvurdering i kveld. Ja, jeg sa kanskje. Så.. hvis du vil bli vurdert? Tell me!


Denne var litt genial. Krangling er virkelig ikke en bra ting. Men det kan være godt å slippe ut noe av sinnet av og til og, da. Hvis man klarer å skvære opp. Eller... helst til en pute.

Tøff fugl. Fugler er så frie. Men denne er likevel tynget ned av tall..


Jeg har lyst til å dra til Paris..


Tenk å sykle rundt på en slik sykkel, da! Søt!


Noen ord her også. Hm. Bildet gir meg liksom en god, rolig følelse.

Utrolig tøft!

Wow. Det er det eneste jeg kan si. Woow.

Da løper jeg og ser på tv. Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

anne sa...

sv; Aking er artig! :-D

Hanne sa...

Så fine bilder : )

Related Posts with Thumbnails