Sider

10. januar 2010

Secondhand Serenade

Hallo! God søndag!
I dag har vi hatt besøk av noen koselige venner! Det er så lenge siden de har vært her, og det var veldig artig. Vi bør møtes så mye oftere!

Men uansett.. Det var noen sanger jeg ville vise dere. Jeg har hørt på dem nå i noen måneder, men jeg blir ikke lei av dem.. Alle sangene til dette enmanns-bandet er så fine. Så meningsfulle.

Og stilen passer min musikksmak. Rolig på en måte. Du kan godt si de er "deppe-sanger," typiske jentesanger. Men jeg synes ikke det. De gir en så god følelse i meg når jeg hører på de, og tekstene gir god mening. Jeg anbefaler virkelig dette bandet!

Det heter Secondhand Serenade, hvis du ikke har fått med deg det. Og det er et ganske ukjentband, selv om det fortjener noe annet.

Check it out!



Nå stikker jeg og ser en film ellerno'. Byes!


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails