Sider

19. januar 2010

Skal jeg vurdere blogger?

Okey. Nå føler jeg meg litt mainstream, men uansett.. Kanskje jeg skal vurdere en blogg eller to? Det hadde jo vært artig, da.. Å bli bedre kjent med andres blogger, å vise frem andre bloggere til folk...

Så, jeg tenkte; hvis jeg får nok respons/ kommentarer på dette innlegget om at folk faktisk vil at jeg skal vurdere bloggen deres, kommer jeg til å vurdere noen.

Dette kommer jeg til å gjøre helt ærlig, si hva jeg mener. Så det kan være en sjanse for at folk får høre det de ikke vil høre, eller omvendt- bli glade! :D




Såeh.. Kanskje jeg skal gjøre det?
Hvis du vil at jeg skal vurdere, kommenter JA. ") Og så kommer det et innlegg senere der folk faktisk kan melde seg på.

Foor.. Jeg har i det site funnet ut at ikke så mange kommenterer eller gir meg respons. Kremt-kremt. Så, jeg vil derfor vite om noen faktisk vil bli vudert. Jah..

Jepp, jepp!






So.. The big question:
Vil du at jeg skal vurdere blogger?
Svar Ja. Eller ikke i det hele tatt =P

2 kommentarer:

Hanne sa...

Jaa !
Fin blogg , Stine : )
stå på så kommer det nok , folk innom bloggen din og kommenterer etter hvert.
Ett tips : hvis du vil at folk skal kommentere til deg , kan det være lurt å kommentere til andre bloggere også : )

* V I L D E sa...

jeei, jaa- du kan vurdere meg! :D

godnatt!!

Related Posts with Thumbnails