Sider

12. januar 2010

Where's the Midnight Sun?



Ja, jeg vet, jeg vet. Jeg er obsessed. Med Twilight. Med Stephenie Meyer. Som så mange andre er. Men så har det seg jo sånn at bøkene hun skriver er så utrolig bra!

Du vet... Twilight-sagaen er for det meste skrevet fra Bellas synspunkt. Og litt Jacobs. Men hvor blir det av vår kjære Edward? Haha.

Han fikk sin egen bok; Midnight Sun. Stephenie Meyer har skrevet mange kapittel i denne boka, og jeg gledet meg såå til den skulle komme ut. Men wait! Det skulle ikke hende med det første.

Noen tullinger hadde lekket ut de første 12 kapitlene hennes på nettet. Uten hennes samtykke. Og da hun ikke følte seg "alene" med manuskriptet sitt, at alle rundt henne kunne komme og dømme det hun hadde skrivet, sa hun at hun kom til å slutte. Hun var veldig lei seg for at det ble slik.

Meen.. Det er fortsatt håp. Hun sa hun kanskje kommer til å fortsette på boka. Hvis media slutter å mase på henne. At folk "glemmer det." Hun sa hun kom til å vente noen år.. Men dette sa hun i 2008. Og nå er det 2010. Vi får bare vente å se! =D

Egentlig burde ikke jeg da skrevet om dette her, da er det jo ikke glemt, men jaja!




Stephenie Meyer har selv også lagt ut de 12 første kapitlene på internett. Du finner den på hjemmesiden hennes; http://stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf. Men ikke glem at dette bare er et førsteutkast!
Jeg har selv lest nesten hele greia nå. Og vet ikke helt hvordan jeg føler om det. Er det feil? Hun har jo lagt det ut selv, så det ikke skulle bli noen misfårståelser. Og jeg kunne bare ikke dy meg. Hmm.. Men gjort er gjort!

Veldig spennende å se ting fra Edwards synspukt også.

Heij-då!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails