Sider

29. januar 2010

Mye rart kan skje på en skolevei

Nå sitter jeg her og spiser ananas i mitt altfor rotete rom, og feier at det er helg! Haha.

I helga skal jeg til hytta, så derfor kommer jeg ikke til å blogge. Tenkte bare jeg skulle si ifra.

Men anyways.. Back til i dag. Skoledagen var litt... rar. Kunst og håndtverk for første gang i tiende, og så får vi det kjempeprosjektet. Vi skal både lage relieff; av keramikk, og en "treplate" på sløyden. Til sammen skal dette bli et bilde som symboliserer et tema. Jeg har valgt kull, og hvordan vi mennesker ødelegger jorda med å lage energi av kull. Og så gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal formidle dette.


Dette bildet var bare genialt. Og dypt faktisk.

I RLE-timen holdt jeg på å sovne. Filmen var spennende og alt det der, men jeg var bare så utrolig trøtt! Du skjønner..; worden klikka i går kveld, og alt jeg hadde holdt på med den siste timen sletta seg. Så derfor måtte jeg jobbe mye av natta for å få gjort ferdig prosjektet til i dag.

Siste time... Diskusjoner som bare vår klasse kan ha. Alt for mange lyder. Det gjør vondt.

Meen! Det var jo ikke dette jeg skulle fortelle om. Så jeg gir et kort sammendrag av hjemturen for at innlegget skal ha NOE å gjøre med tittelen. "Det er mye som kan skje på en skolevei. Du kan risikere å bli truffet av snøballer som småunger kaster på alt som rører seg. Og du kan risikere å bli stirra på av rare menn som kjører forbi i en bil." Gad, so grosse.

Da stikker jeg og pakker eller noe. Rydder. Eller gjør ingenting. Samma!
God helg.

1 kommentar:

Hanne - melde deg på månedens blogg ? sa...

God helg , Stine : )
og kos deg på hytta da !

Related Posts with Thumbnails