Sider

20. januar 2010

Jeg så nettopp nordlyset!

Wee! For et sammentreff! Jeg som bare for noen dager siden satt og skrev om nordlys her på bloggen, og om hvor lyst jeg hadde lyst til å se det.

Og nå hendte det plutselig! Mamma bare *knock-knock* på vinduet, og "kom og se på nordlyset!!" Så jeg forter meg ut, og der er det bare en lang, grønn "linje" som svever på himmelen. Utrolig vakkert. Etter hvert utviklet den seg og begynte å dra rundt i spiraler og bølger og slikt. Det var så fint! Og verdt å stå ute i kulda for også.


Ganske likt dette.

Månen var utrolig... mystisk den og. Hang der på himmelen badet i tåke. Opplyst bakfra av sola. Så utrolig fint.

Nå stoppet nordlyset. Så trist. Men nå har jeg i alle fall fått sett det!
Men det var ikke så fotogent. Det ville ikke bli tatt bilde av.


1 kommentar:

Hanne sa...

Jeg så også nordlyset. Ja , det var vakkert : )

Related Posts with Thumbnails