Sider

24. januar 2010

Jeg har vært på ski!

Haha. Jepp. Overskrifta sier det vel. Jeg har faktisk gått på ski idag. Skikkelig utypisk meg.

Vi gikk (etter mye om og men) en 4 og en halv kilometers tur på Saksvikvollen. Ganske koselig egentlig. Og det gikk greit til at det var min første skitur på lenge. Hehe. Ingen knall og fall i alle fall. Riim.

Egentlig ganske deilig å kunne gli bortover sånn. Gir en slags frihetsfølelse. Men.. Jeg er ikke akkurat så flink, så bortoverbakkene blir et saktegående, oppover et slit og nedoverbakkene blir angst, angst, angst. Men ellers er det artig!

But anyways.. Nå må jeg søke litt rundt på fly til-fra Bangkok. For vi skal dit i sommer! :D

Og jeg må også si; i morgen skal jeg og ei venninne intervjue en psykolog. Heelp! Wish us luck.






Noen dårlig kvalitet-bilder fra turen.

Ha en fortsatt fin søndag! =D

2 kommentarer:

Hanne sa...

Så artig da , hvor du har gått ?

Marie sa...

bra blogg :)

Related Posts with Thumbnails