Sider

23. januar 2010

Jeg har vært på kino- gjett hvilken film jeg så!?

HALLO!

Guess what! Gjett hvor jeg har vært!? Vet du hva, vet du hva, vet du hva? Ofc not. Jeg har nettopp vært på kino. Og der så jeg Avatar! Omg, den var så bra! Utrolig fin, super..

Den verdenen har jeg virkelig lyst til å besøke en gang. In your dreams. Yep, in my dreams. Dette er virkelig en drømmeland. Et utrolig vakkert sted med utrolig vakre folk og dyr og planter og tanker.. Ohf.



Historien, plottet, er utrolig gjennomtenkt. Regissøren har virkelig gjort en super jobb. Det er så mye utrolig som skjer, og likevel klarer filmen å fange alt.

Hjemmeside: http://www.avatarmovie.com/

Jeg hadde gladelig sett enda 2 timer og 40 minutt av denne filmen, altså. Selv om filmen var så lang, gikk det fort unna. Fordi det var så mye som hendte, og vi ble helt sugd inn i historien.



Jeg så filmen i 2D. 3D-bilettene var utsolgt, og dessuten tror jeg øynene mine hadde gått helt i kryss hvis jeg hadde sett filmen i 3D. Og det gikk helt fint i 2D også!

Dette var virkelig en utrolig vakker, søt, fin, dyp, spennende, dramatisk, fargerik og skummel film. Og jeg anbefaler den på det dypeste!




Og så har jo filmen et så fint budskap. Vi ødelegger verdenen vår. Og vi må gjøre noe med det.

Vel, vel. Dra på kino og se den! Virkelig.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails