Sider

6. januar 2010

Det kom røyk fra havet!

Omg, så creepy! Ha- ha!

Da jeg gikk hjem i dag, kom jeg over noe rather odd. =D Eller.. øynene mine så.. Forbered deg selv! For nå kommer noe utrolig skummelt..

Det kom røyk opp av vannet!





Ser du det eller? Det er ikke så enkelt å se på bildene, men det kom rett og slett røyk opp av vannet.  Eller.. Det kalles vel damp. Og jeg har ikke peiling på hvordan det gikk til.





Det er jo iskaldt i lufta nå. Så kaldt at vi må gå i ullundertøy, luer, votter, skjerf, boblejakker, boblebukser.. jah; en vanlig vinter. Kanskje det har noe med den mystiske "dampinga"? Hm. Det skal jeg prøve å finne ut av. Kanskje vannet rett og slett er varmere enn lufta. Og at det er derfor det damper. Jeg har virkelig ingen anelse. Men skummelt var det uansett. Og fint også egentlig =)



På dette bildet over kan man egentlig se det best. Røyken/ dampen kommer fra havet. Ikke pipene. Hehe. Men hvis du ser nøye etter; dampen kommer opp fra havet, og samler seg i skyer. Weird, sier jeg bare.

Og så gikk jeg -vi- litt lenger opp. Da kommer man til et "annet hav." Haha, det hørtes ikke så bra ut. En annen del av fjorden. Og der dampet det også.





Nei, jeg vet virkelig ikke hva dette kan være. Vet du? I så fall; send et "svar"- kommentar.
Og, ja, jeg vet. Mange veldig like bilder dette innlegget. Men jaja!

Og så må jeg bare legge til dette bildet også; av et fint tre ^^:



Byebye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo^^,
Jeg så det også :O
Det var egentlig ganske stilig (H)
Vet ikke hvorfor det er slik >< , må vell ha noe med at det er så kaldt ute?? xD -_-
Snakkes (:

Related Posts with Thumbnails