Sider

3. januar 2010

Rare bilder: Kollektivtransport

Haha, jeg ler. Nrk har bare noen geniale bilder på siden deres. Og temaet er "kollektivtransport." Genialt. De påstår at alle disse er virkelige, meen.. Skal jeg tro på det? ;) Her er noen av de:



Ekte reklame: Kjør med oss, og få to busser for prisen av én! (Kilde ukjent)


Ekte: Når dørene åpnes viser reklamen hvordan man stapper i seg sjokolade. (Kilde: ukjent, animasjon: Alltid Moro)

Ekte reklame på bussdører. Men hva reklameres det for? Kyssing? (Kilde: ukjent. Animasjon: Alltid Moro)

Ekte reklame: Bussdørene viser hva haier gjør med folk på National Geographic Channel. (Kilde: ukjent. Animasjon: Alltid Moro)

- Jeg sa jeg ønsket meg en liten KATTEPUS, ikke en liten KATTEBUSS... (Kilde: ukjent)
Haha! Så søt <3

Det var da noen. Nå skal jeg stikke tilbake til rommet mitt som seriøst trenger en omgang rydding. Ugh! Jaja. Jeg får bare sette i gang da. Wish me luck.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Kattebussen er fra animasjons filmen Totoro, den er kjempe söt, ønsket de fantes i Norge >:

Lemon.

Stine sa...

Jaa! :D Nå kjenner jeg den igjen. Åh, den filmen er søt <3 Og katten også ^^

Related Posts with Thumbnails