Sider

28. januar 2010

Et meningsløst innlegg med bilder av meg. Ojsan!



Uuh! Haha xD Det skjedde en feil da jeg satt på selvutløseren. Og det bildet der ser skikkelig spooky ut.

Yeye. Heisan!
Dagen i dag har vært ganske innholdsløs. Utenom litt skole, tv-titting og trøtthet, har det ikke skjedd noe uvanlig.

Nå sitter jeg bare og hører musikk. Bør vel egentlig gjøre lyrikkmappe.. Og dette blir vel bare enda et meningsløst innlegg..

Hm. Da kan jeg bare slenge med et bilde av hvordan jeg ser ut i dag; outfit, faktisk O_o Det pleier jeg aldri å legge ut;



Nye klær er digg! Haha. Både skjerf og genser fra Gina Tricot.
Uklart bilde, men whatevah.

Oj! Og så må jeg bare si at det snør igjen. Det har kommet maasse hvitt på bakken, og det kommer bare mer. Bare se her på håret mitt;




Jaja. Da stikker jeg.
Snækks!
Gad, jeg er i et rart humør i dag.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails