Sider

23. november 2009

Åh! Ja, der har vi hospitantene..

Haha. "Hospitantene." For et artig ord. Tenk det, da.. "hospi-" og "tantene." Haha.. Og, ja. Jeg skjønner godt hvorfor lillesøstera mi trodde at å "hospitere" var det samme som å "vaksinere." For det skjer jo på et sykehus- hospital- gjør det ikke? Jeg skjønner henne godt! ^^,

Men å hospitere er å besøke andre skoler.. Og det gjorde jeg og to venninner i dag. Vi besøkte Trondheim Katedralskole. Eller mer kjent som; Katta.

En hel dag på en ukjent skole. Med ukjente mennesker; lærere, elever.. Ukjent timepland. Ukjente korridorer. Haha! Jeg tror vi rotet oss bort minst hundre ganger!



Det var bare et stort kaos av ganger og vinduer og trapper. Men det var noen få som var så snille og hjalp oss. Resten bare sto og så på.

Jaja. Jeg synes dette var en fin dag :) En ganske slappis-dag også.. Vi fikk ikke gjort så mye. Men, jeg fikk oppklart litt mer. Og nå er det litt klarere oppi toppen om hva som er der av tilbud. Men ikke klarere hva jeg skal velge..

Men.. Jeg tror det er en veldig bra skole. Lærerne virket greie. Og det gjorde elevene også =P ?

Nå skal jeg se på film. Across the universe!  Den har jeg gledet meg lenge til å se.'
(Og forresten; skolen var litt kaos pga. oppussing!)


1 kommentar:

Anne sa...

sv; Høres bra ut! Skal på Studiespesialisering Internasjonal på torsdag (den linja jeg mest sannsynlig skal gå på), på den skolen jeg mest sannsynlig skal gå på neste år! :-D

Related Posts with Thumbnails