Sider

6. november 2009

Endelig helg! <3

Ingen som turte å gå dypt inn i diktet mitt? >< Haha.. Skjønner ;) Men det hadde vært fint..

Heei!
Nå er det helg. Så deilig! Jeg har nettopp funnet ut at jeg skal gjøre så mye i helga. Travel.

Etter skolen i dag dro jeg til byen. Der var det skikkelig mange folk. Drukna nesten i dem, vett'. Kjøpte meg litt forskjellig; filmer, mascara, bok, hårbånd.. Ja.. Kom hjem for ca en time siden.

Men nå må jeg hoppe i dusjen. Jeg skal treffe noen venner i kveld. Kos :) Og i morgen tidlig drar jeg og ei venninne til byen for å se "Fame"eee.. Gleder meg! :)



Ntaa..

Sorry.. Dette ble et staccato innlegg. Kommer tilbake i morgen ettermiddag med... et nytt innlegg.

Hadet på badet!

1 kommentar:

Maren sa...

Alltid herlig med helg!!

Related Posts with Thumbnails