Sider

19. november 2009

Jeg lot meg lure.

Det må du aldri gjøre! Nå er jeg utrolig sint. Unskyld. Skal starte med begynnelsen.

Pappa kom nå nettopp inn på rommet, og slengte denne stygge pakken til meg;

Slemme, slemme...



Svart på hvitt; øynene mine ble smale sprekker..


Og der lå også en regning.. På 237 kroner.. Snufs!

Okei; storyen:
For en måned siden eller noe, fikk jeg tilbud om et gratis *produkt*. Jeg svarte ja, så dum som jeg var. Jeg har aldri svart ja på noe sånt før, for jeg vet det er lurerier. Men denne dagen, var jeg dum. Og trykket på "ja."

Etter noen uker (?) lå det en pakke i posten. Med produktet. Og en regning jeg ikke så. -.-
Så tidligere i uka her, fant jeg den. Og betalte den med en gang. 39 kroner for frakt. Og meldte meg ut.

Og i dag. Får jeg denne pakken. Med 3!! slike produkter. Og får en regning på 237 kroner. Utrolig kjipt! Jeg er ruinert.. -.-'


Så... Min moralpreken i dag: Aldri. Og da mener jeg aldri svar ja på slike gratis-greier. Og hvis du absolutt vil, sjekk om det er en regning i pakken. Og et brev om at du har blitt medlem. Og da; betal og meld deg ut med en gang!

Nå skal jeg pugge til mat og helse-prøve. Jippi-yeey! Hmpf.






Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails