Sider

18. november 2009

Drømmer..

Hva drømmer du om?


Egentlig.
Vet jeg ikke helt hva jeg drømmer om.
Men...

Jeg drømmer om å gjøre noe bra med livet mitt. Jeg drømmer om å leve. Leve livet. Jeg drømmer om å hjelpe noen som trenger hjelp. I utlandet, kanskje. Eller kanskje her hjemme. Det er jo folk som trenger hjelp her og.

Jeg drømmer også om å reise. Å reise til ukjente farvann, og plasser som før bare har vært på bilder. Jeg drømmer om å møte nye folk, nye kulturer, tradisjoner, levemåter. Om å snakke mange språk; gjøre meg forstått.



Aner ikke hvorfor jeg satt sammen denne..
Men den minner litt om drømming, gjør den ikke?


Jeg drømmer om å få gode karakterer. Om å komme inn på en videregående jeg trives på. Om å gå på folkehøyskole. Og universitet. Drømmer om å bli noe bra. Noe jeg trives med å gjøre. Men jeg vet fortsatt ikke hva.

Jeg drømmer om å ha familie og venner rundt meg. Ha folk å være glad i. Og som er glad i meg.

Jeg drømmer om å kunne fly. Og trylle. Og gjøre meg usynlig. Hvis jeg hadde kunnet trylle, hadde alt dette være mulig. Jeg drømmer om å leve i et eventyr. Der alt går bra. Ingenting kan slå meg ned.


Noen drømmer, er umulig å oppnå. Men de fleste kan man oppnå hvis man bare vil nok. Everybody can make a change. -Alle kan gjøre noe for å forandre. Ikke bare sitt eget liv, men andres også.

Så.. Drømmer er viktige! Alt er mulig! (Vel, nesten alt.) Følg drømmene dine! Og om det ikke går bra, så er det bare å prøve på nytt og jobbe hardt.


Og om du itte geie det og æilt er like trist så ska du høre

suset over furua som sist.

Du skal få en dag i mårå som rein og ubrukt står med blanke ark og farjestifter til.
Alf Prøysen (faktisk) Du skal få en dag i mårå








Og et spørsmål: Hva drømmer du om?

Edit: Og jeg vil også gjerne skrive en bok! Eller gi ut noe. Det hadde vært.. gøy. Spennende!

10 kommentarer:

Lovise sa...

har drømt om å bli skuespiller siden jeg var lita, det er liksom alt det jeg tenker på<3 :D

Yngvild sa...

Hei! Fin blogg. Du har nå fått en ny følger :D

Åh, og ja, jeg er Nadine på GS, btw xD

Henriette <3 sa...

Jeg drømmer om. . . hm. . . om å få den fremtiden jeg alltid har drømt om siden jeg var lien ^^ ;P
Sv: Jeg er også litt usikker på det der XD

lise sa...

SV: tusentakk, din også! det er sånn for å finne ut hvilken vidregående du vil begynne på. ja sjokolade er digg.

lise sa...

SV: okei, hehe! takk, åja, så gøy :) ja han er drit god. ja, nå kunne jeg ønske at han levde og kunne lage flere sanger og danse mer :p

Margrethe sa...

drømmer om så mye at jeg kan ikke skrive det ned en gang xD men å reise! Å skrive en bok (faktisk) å lage egne sanger. Og finne den perfekte å dele alt med. Å ikke ha bekymringer eller å være redd. Å kunne smile hele tiden.


Digger det nye designet ditt! :D<3

S. André sa...

sv; Haha, ja men alle kan jo ikke like det :) Jeg for min del, elsker egentlig å løpe. Bare at det blir for sjeldent, men nå skal jeg starte opp for fult ;)

Haha, jaja. Godt er det :D

Stine sa...

Alle sammen; tusen takk for fine kommentarer! :) Alle drømmer om noe, vett'

Margrethe; Skrive en bok, jaa! Det vil jeg også. Må skrive det også :)

Henriette sa...

Sv: Hehe, det er bra :D Hvem trenger skolen XD

Synnøve sa...

Sv; Så kosleig da :)

Related Posts with Thumbnails