Sider

29. november 2009

Nå har jeg vært flink! :)

Oj.. Dette innlegget skulle jeg legge inn tidligere.

Jeg har vasket badet! Så nå er alle flater skinnende rene, og jeg har fått babyhud. Haha. Men hva gjør man vel ikke for.. ukelønna?

Dette har vært en fin helg. En salig blanding, kan man si. Jeg har vært hjemme og daffet, sett på film, vært i byen og kjøpt julegaver, møtt ei venninne, vasket! og ryddet.. Nei, og nei. Så flink jeg er!

Nå skal jeg lese litt i norskboka. Vi har bokmål-tentamen på tirsdag. Yeey :) Jeg håper bare vi får gode oppgaver og et bra tema. Temaet får vi forresten i morgen..


Og oj! Jeg må bare si en ting til! De som har lest bloggen min litt, vet om dette; den pakken jeg fikk i posten;

















Pappa (hehe), ringte folket; firmaet. Og ei blid damestemme sa jeg bare kunne sette et kryss over navnet og adressen min, og legge pakken i nærmeste røde postkasse. Med alt inni, da selvfølgelig. Da ble jeg glad! :) Så nå er det ordnet.. Og det er jeg glad for.

Nå stikker jeg og leser litt. ^^

Ha en fortsatt fin adventssøndagskveld! (fancy langt ord.)

1 kommentar:

Anne sa...

sv; Jeg skal rydde rommet mitt i kveld. Wish me luck.

Related Posts with Thumbnails