Sider

20. november 2009

Har du hørt om Dyrevennlige Bloggere før?

Hei, du!

Har du hørt om dyrevennlige bloggere før? I alle fall, skal du lese om det nå =P

På denne siden; Hilde Christina sin blogg, kan du finne denne såkalte foreningen. Man kan melde seg inn i den hvis man er imot dyreplaging; altså testing, mishandling, osv. Og jeg synes det er genialt!

Hun skriver selv;
 "Dette er mitt store forsøk på å få flere bloggere til å bli obs på dyrevern. Blogging er stort, la oss sørge for at bloggere som bryr seg om dyretesting også blir stort."
Det kreves egentlig ikke annet av deg enn å være dyrevennlig, ha en blogg, og.. ja, melde deg inn. Være engasjert i saken!

Dette er altså logoen. Den skal man ha på bloggen sin for å symbolisere at man er en dyrevennlig blogger.

Hvis du er interessert, les dette: (tatt fra siden hennes)
Hvordan blir jeg med på dette fantastiske prosjektet?????



For å bli med i denne lille (snart store) “foreningen”, send en mail til meg på hilde.christina@yahoo.com.


Skriv litt om hvem du er, hva du blogger om og husk adressen til bloggen din! Når jeg mottar mailen din, vil jeg lage et presentasjonsinnlegg av din blogg, som publiseres her hos meg. Skriv derfor hva du ønsker jeg skal skrive om din blogg, legg gjerne også ved bilde om du ikke vil at layouten din skal være bilde i innlegget.



Hvorfor skal du være med?

Vel, for det første engasjerer du deg. Du hjelper også til, slik at andre blir mer obs på dette. Du gjør altså en god gjerning! Sansynligvis er du allerede opptatt av dyr, og her kan du bruke bloggen din til å ta et standpunkt.



I tillegg vil du være med i min berømte samling av Dyrevennlige Bloggere. Du vil få presentasjon her hos meg, samt link til din blogg på denne siden. Det betyr flere lesere og ikke minst gjør du en forskjell. Vi kan alle forandre verden litt med små steg!

 
Forhåpentligvis vil dette vokse seg stort og fint etterhvert, slik at vi kan bringe budskapet ut til mange, mange bloggere. Mitt mål er at dette skal bli stort i årene som kommer og at logoen vår vil være noe folk kjenner igjen.

Jeg selv synes at dette er en bra forening. Med et budskap som bør komme ut til mange.

Såå... Joine! Og vis at du bryr deg.
Siden er altså http://www.hildechristina.com/dyrevennlige-bloggere. <-- Trykk. :)

God helg, forresten.


1 kommentar:

Anne sa...

sv; Ja, det er fint du har et godt forhold til slekta di! ^^

Related Posts with Thumbnails