Sider

3. november 2009

Wææ?! Har jeg svineinfluensa?

Nei, det håper jeg virkelig ikke. Selv om jeg har ganske mange symptomer som peker til svineinfluensa. Har nettopp snakket med ei venninne av meg som har fått svineinfluensa, og det viser seg at jeg har ganske mange symptomer.. Jeje.. Sånn kan det gå.


For dere som ikke forstår;
dette er et egg
som faller.
Noo!
Get it?

Men jeg har i alle fall ikke så sterk form for svineinfluensa. I SÅ FALL. For.. Jeg har jo klart å levd med dette en stund. Og jeg tør ikke å dra til legen! Angst! -For blodprøver..

Okei. Jeg sitter nå her i senga, med halspastiller, snytepapit ><, og pc'n på fanget. Og så tenker jeg.. Det er jo ikke såå fælt å være syk. Jeg får sitte her alene, og gjøre alt hva jeg vil. Jadda, jadda. Bare jeg holder meg i senga.

Likevel; jeg tror det er viktig å holde seg hjemme når man er syk. I alle fall nå. Selv om du føler deg frisk nok til å dra på skolen, så hold deg hjemme for ikke å smitte andre!

Jah.. Dette var egentlig ikke det jeg skulle skrive om i dette innlegget, men.. Det kan jeg skrive senere en gang!




Bildene i innlegget er tatt fra nataliedee.com
Søt?

Hadet på badet!







Q: Syke folk der ute? Med svineinfluensa?

6 kommentarer:

<3 Christina sa...

Vil du bli blogganbefalt ? - Sjekk bloggen min :)

Mathilde LS sa...

sv: haha, ja det hadde vært noe det ;D

Mathilde LS sa...

sv: takk det samme!
rart, du har jo så fin blogg :)

Mathilde LS sa...

sv: Det var koselig å høre! :)
god bedring da!

Margrethe sa...

Hæ?! Er du også syk? : (
ork -.- Vi får komme oss gjennom denne uken, og så gå tilbake til toppform ^^
Go Bedring Stine!<3

Anonym sa...

GOD BEDRING KJÆRE <3
>_< Min bestevenn ble også syk :-(

--Anna

Related Posts with Thumbnails