Sider

7. november 2009

Famee! I'm gonna live forever.

I'm gonna live forever,
I'm gonna learn how to fly,
I'm gonna make it to heaven,
Baby, remember my name


Jeg og ei venninne så FAME i dag. Sto opp klokka halv 10 - :O Uvanlig! - for å ta bussen ti over 10. Vi skulle ha litt tid i byen før vi skulle se den, skjønner du. Haha. Og jeg som er nesten blakk. Men så var det halvpris-dag på kinoen da.

Men anyways.. Filmen var utrolig bra! :) En skikkelig røre-på-seg-til-musikken-i-kinosetet-film. Så mye musikk og dansing, og søte ting <3 Av og til var det litt vanskelig å følge med, på grunn av at det skiftet sånn mellom hovedpersonene, men den var bra uansett. Anbefaler virkelig å dra å se den!

Terningkast:


5! :)



Faaamee..
Har sangen på hjernen jeg, nå.


Og så må jeg bare legge ved denne.

Se den! Haee!







Q: Har du sett Fame? Hva synes du om den?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg og vil se fame :-)
Forresten, veldig søt blogg! jeg følger med den hver dag! hver time, hvert nanosekund!
Har du lagt ut noe nytt, er jeg den første som ser den ^^ glad jeg var hos kjæresten min og hun kom innpå bloggen din random <3

-- Hilsen Anna

Khoa Leo sa...

Fame er så sinnsykt bra !! Jeg og en venninne vi så den sammen..begge ble helt forbauset på hvor bra den var!

Stine sa...

Anna: Nta.. Takk! :) Så fint å høre ^^,

Khoa Leo: Jepp, ikke sant?! Skikkelig bra.

Related Posts with Thumbnails