Sider

10. november 2009

Videregående?! Hvaa..

skal jeg velge?
























Jeg har ikke peiling. Jeg går i 10ende, og skal velge videregående til våren. Men jeg er helt forvirra.

I dag, klokka 6, var jeg på en "Åpen dag" på Videregående skolen her. Alle i tiende var invitert. Der fortalte lærere om skolen, og om tilbudene de hadde. Først hadde de en generell del, og så kunne vi dra til den linja vi ville høre mer om. Jeg gikk til studiespesialisering.

Og så mye rart jeg hørte.. Hjernen min er helt sprengt med info! Neida.. Men, ja, det er mye å tenke på.

Før var jeg liksom ganske sikker på hva jeg ville ha, men nå; FORVIRRA!

Men jeg tror det enten blir studiespesialisering eller musikk, dans og drama. Men så er det så mye forskjellige å velge innenfor de igjen..

Likevel; jeg finner vel utav det.
 Til slutt.

Natta!







Noen som har et tips eller to?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails