Sider

24. november 2009

Stine the trøttis

Heihei ;)

Genial overskrift, jeg vet, jeg vet..

Ingenting artig å fortelle om i dag, egentlig. Bare det at jeg er skikkelig trøtt i dag. Tidenes trøttis-fjes, altså!




Hmm.. Det var noe med dette bildet.
Men jeg husker det ikke.
Kult er det i alle fall!

Nå har jeg lært meg at jeg må legge meg tidligere. Skikkelig lærepenge, du. Men.. Jeg har liksom satt meg et mål før også; om å legge meg tidligere.. Men det har aldri gått. Så.. Wish me good luck!

Nå har jeg nettopp spist middag.. Og skal legge meg og sove faktisk! I 45 minutt eller noe.. Og så skal jeg pugge til naturfagprøve. Jadda. Energi og krefter; Ikke mine beste venner. -på naturfagspråk.

"Natta!"







Edit: Jeg våknet nå. For litt siden. Klokka sju. Altså 19:00. Jadda. Men det var godt, da ^^

3 kommentarer:

Anne sa...

Sv; Haha, takk for støtten! ^^

Skjønner hva du mener. Jeg er av og til skikkelig trøtt og så tenker jeg "I dag skal jeg legge meg tidlig!"
Den har jeg nok til gode! XD

Turi sa...

Bildet ligner eggstokkene til en kvinne som vokser ut fra mannens hode - ser ikke ut som han er glad for å ha bli født akkurat! Blikket (blikkene)viser ikke glede ved livet - litt depressivt, men spennende!

Anonym sa...

Turi: Haha. Det har jeg ikke tenkt over. Men det er vel kanskje sant =P

Jeg fikk heller ingen god følelse da jeg så bildet. Men jeg syntes det var.. vel, som du sier; spennende.

- Stine

Related Posts with Thumbnails