Sider

21. november 2009

Wow. Og folk sa den var dårlig?

De folka skjønner jeg meg ikke på. Jeg, personlig, synes filmen var utrolig bra. New Moon altså. ^^ Nå har jeg bare lyst til å se den igjen, og igjen, og igjen.. Og lese bøkene på nytt. Ntaa!

Og.. Jeg synes absolutt ikke filmen fortjente en 2'er. Eller en 3'er for den saks skyld. Dette er en ungdomssfilm, med alt som skal være i en; kjærlighet, action, drama, sorg, slåssing, varulver, vampyrer.. hehe. En jomfru i nød..

Okei; jeg skjønner godt at det er noen som ikke liker serien. Og det er jo en litt jentefilm, er det ikke? Men i alle fall jeg synes filmen var veldig søt.


The Host... En annen bok av Stephenie Meyer.
Den skal jeg lese nå!
Og jeg tok det i svart-hvitt. For sjarmens skyld.

Og ser du bokmerket mitt? Nederste bildet? Til høyre?
Det er "Climate Justice"-armbåndet. Fra kirkens nødhjelp. Fikk det før jeg skulle bli konfirmert.

Okei. God natt! ^^


Spørsmål: (lenge siden nå) Har du sett New Moon? Eller skal du? Hva synes du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

visste du at de skal lage en film av the host ? :D
den er kjempebra <3
De holder på å planlegger, med manuset og sånn, så de har ikke begynt enda, men det kommer en! :3

Anonym sa...

Ojojoj! :O Gjør det? Ntaa. Så bra :) Jeg holder på å lese den, nå.

- Stine

Related Posts with Thumbnails