Sider

21. november 2009

New moon i kveld!

Heihei!

Jeg gleder meg noe sykt! Jeg og tre venninner skal på kino og se New Moon i ettermiddag! Weee :) Det blir så bra. Jeg har lest alle bøkene, og synes serien er utrolig bra. Filmene blir aldri det samme som bøkene, men who cares? Jeg gleder meg likevel.

Filmen har ikke fått gode anmeldelser. Terningkastet er for det meste mellom 2 og 4. Men! Det er vel egentlig bare gamle menn som vurderer. Og de kan jo ikke like ungdomssfilmer? (Okei. Sorry. No offense! Ironi.)



<3

Men.. To get to the other side.. 1,772453851021233 (one, point seven-seven-two-four-five) Dere som har sett Twilight, husker vel dette. Ntaa.

Okei. Jeg skal skjerpe meg. På den andre siden; det er også folk på min alder som har blitt skuffet over filmen. Men også folk som syntes den var utrolig bra. Så det er vel individuelt. Alle har forskjellige meninger.

Og dessuten har vi så store forventninger. Så hvis filmen ikke lever opp til de, blir vi skuffa. Sånn er det bare. Det skjedde til meg på Harry Potter 6. Men jeg overlevde..

Rommet mitt er bomba. Og jeg må dra snart. Så adios!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, lol.
Filmen har fått bare dårlig kritikk nesten,
også har jeg hørt mange som ble skuffa.
men men! Folk har forskjellige meninger.
Får vel bare vente å se ^^
Den kommer ikke til å forvente opp til boka selvfølgelig, vedder på at den ikke blir like trist og spennende, siden jeg har lest det før sånn 5-6 ganger.
- Christina ^^

Anonym sa...

Filmen er sikker bra den, men ser at du benyttet tiden til å blogge fremfor å rydde rommet. Hmmmmmmmmmmmmm. Dad.

Anonym sa...

hvem gjør ikke det?
Rydde rommet er boooooring O_O

-- ANETTE

Stine sa...

Anette; helt enig! Ha-ha!

Related Posts with Thumbnails