Sider

14. november 2009

Oj! Jeg har visst glemt...

å legge ut de siste bildene fra Spania-turen... Høstferien;

Fredag: På fredagen dro vi til Terra Mitica. Det er som et stort.. nei; enormt tivoli. Mange bergogdal-baner, vannsklier osv. Det er umulig å gå gjennom en sånn park uten å bli helt ør i hodet etterpå. Det ble i alle fall jeg. Men; så gjorde jeg jo det meste også..



Karusell.. Vi fløy! <3

Denne tok jeg og pappa. Fy!

Hah.. Hvis du ser nøye i bakgrunnen, kan du se en berg-og-dal-bane.
Den tok jeg og mamma, og vi ble slått ihjel av den!
Den var virkelig forferdelig.

Akilles-båten!

Fiint!

Lørdag: Safariii! Vi kjørte opp i fjellene. Der var det en safari-park vi skulle til. Først gikk vi rundt og så på dyr som var inne i innhegninger.  Stakkars dyr.. Men etterpå! Da kunne vi kjøre rundt inne i en svæær dyrepark. Der de fleste av dyrene gikk fritt. Det var utrolig kult! Vi kunne til og med gå ut av bilen hvis vi ville. Gøy!¨



Dette er sånne "terasser" som bøndene bruker.

En søt liten by på veien opp...

Villsvin. Så søt! Se den lille ungen, da!

Haha! Det eneste bildet bak gitter.

Vaskebjørnen er søt.

Selve parken.

Lama.

Sjiraffen! Det var virkelig en opplevelse da dyrepasseren loset den rett mellom vår bil og den foran. Den var bare noen få meter unna oss.



Nesehornet. Det var ei dame, bare så du vet det.



Elefanten.. Så majestetisk.

Flodhester er kule, da.


Tigrene var kanskje enda kulere enn løvene..!

Dette ble mange bilder, du.. Men det er så mye å fortelle om! Og da får dere heller se bilder enn masse tekst.

Søndagen: Ja, jeg må vel legge til den og.. Vi sto opp klokka tre. Det var grusomt. Flyet gikk klokka sju. Jeg prøvde å sove litt på flyplassen, men hvordan tror du det gikk? Ikke så bra. Og jeg prøvde også å sove på flyet, og hvordan tror du det gikk? Ikke bra det heller. Setene på Ryan Air går det ikke an å sove i. Fra Torp og opp hit, brukte vi 13 timer ca. Så det ble en lang biltur. Men da klarte jeg å sove... litt.


Adios!

Q: Hva synes dere om bildene?


Og så måtte jeg bare slenge med dette..

3 kommentarer:

Anne sa...

Kjempefin blogg!
Er veldig imponert over bildene, forresten. Tatt dem selv? :-)

Anne sa...

Jeg er glad du deler mitt syn på saken. Det finnes nok av folk uten noen form for prinsipper, når det kommer til jul og slikt!

Du bør helt klart begynne innen fotografering med noe! Eller bare fortsette som hobbyfotograf, og dele bildene dine med verden.
Er det speilreflekskamera du har? :)

Anne sa...

Samme her, er ofte rundt med kameraet til viktige anledninger og andre ting som skal dokumenteres, som bursdager, og diverse.
Jepp, har et Canon EOS 450 D kamera, veldig godt speilrefleks, som jeg kjøpte for knfirmasjonspengene mine :D

Digitalcamera? Det hadde jeg aldri trodd! Kvaliteten ser mer ut som et speilreflekskam. Liker godt bilde nummer fem, som du har lagt ut her. :)

Related Posts with Thumbnails