Sider

12. november 2009

Tyggis <3

Heisan! :)

I dag hadde vi midimum på skolen. Det er en forestilling vi skal ha i tiende, og hver torsdag øver vi. Vi lagde dans. Artig :)

Nå er det skikkelig stress. Har lagd to innleverings-tekster i kveld, og nå skal jeg øve til prøve. Jadda. En samfunnsfagprøve om Afrika. Men.. Jeg har lest lekser, så det går sikkert bra. Håper jeg.

Always look on the bright side of life!
- Viktig å huske på.

Jeg har et hjem. Jeg har familie. Jeg har venner. Folk som bryr seg om meg. Jeg går på skole. Jeg har mat i kroppen. En seng å sove i. Klær å gå i.
- Det er noe å være takknemlig for.

See! Jeg har fått meg en ny favoritt-tyggis. Den heter "Stimorol Senses. Rainforest mint." Prøv den! Den er skikkelig god ^^


Nam <3

*Blååse boble* *Stikke hull på* *POP!*

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails