Sider

9. november 2009

Har du lest Wuthering Heights?

Sorry for lite blogging.. Jeg er plaget med en vond hodepine og mye å gjøre, men jeg får presset inn et innlegg nå =P

Heia!

Dette blir et innlegg om en bok. Mitt første! Jeg elsker bøker, bare for å få sagt det. De er liksom egne verdener jeg bare kan stupe nedi. Og så kan jeg forbli i de verdenene, og drømme meg bort i. Det er så godt :) En fin måte å slappe av.

Du skjønner; Dere som har lest bloggen min en stund; på OD-dagen da jeg jobbet på Ark, så jeg en bok jeg bare måtte ha. Både på grunn av at den hadde så fint design, men også fordi jeg har hørt mye bra om den.

Boka er "Wuthering Heights." Og jeg fikk nettopp tak i den! Da jeg var i byen i helga. Og dette eksemplaret var det siste de hadde igjen. Så heldig jeg er!

Vet egentlig ingenting om hva den handler om, men..

Nå gleder jeg meg til å lese den. Jeg må bare få lest et tonn med andre bøker jeg også vil lese, først. Puh!



See så fint design.
Og på en måte; gamle ark. "Gammel måte å sette sammen boka på."
Jeg er glad i den allerede <3

Nå stikker jeg og gjør mer lekser.

Hadee!

Q: Har du lest denne boka?
Hva synes du om den?
Hva handler den egentlig om?

4 kommentarer:

marie sa...

aww, tusentakk :)

Solveig sa...

Har ikke lest den nei:)

Anonym sa...

var det den de snakka om i twilight bøkene?
bella som satt å "snakka" om yndlingsbøkene sine O:?

- Christina

Anonym sa...

Jaa, Christina! ^^,
Der jeg fikk vite om den =P

- Stine

Related Posts with Thumbnails