Sider

15. november 2009

Nytt design

Som du kanskje ser, er det litt rot her. Du skjønner; jeg holder på å lage meg et nytt design. Og det er ikke så enkelt. Det er mye fram og tilbake med HTML-koder osv. Men det skal bli bra etterhvert! ^^,

Bare vær tålmodige. Og gjerne kom med noen tips eller ønsker!

Og.. Legg merke til hva jeg har fått til så langt ;-) På siden, er det en "de nyeste kommentarene", bloggen er bredere, bakgrunnen er ikke hvit, og på kommentar-biten er det gjort noen forandringer. Ser du dem?

Dessuten er det også noen forandringer med tittelen over hvert innlegg.. Og noen farger.

Jeg kommer tilbake og forandrer mer!

Natti-natt!

1 kommentar:

Anne sa...

Kjempefint design!

Ang svineinfluensaen: Skjønner poenget ditt, og foreldrene mine vil jeg skal ta den. Men nå har det seg slik at der vaksineringen skjer har de gått tom et par ganger. Så jeg føler at siden jeg hverken er i risikogruppa, eller føler behovet for å ta den, så lar jeg de som trenger den ta den først i alle fall! :)

Related Posts with Thumbnails